En plan för vecka 12

Ny vecka och en ny plan. Förkylningen har nästan släppt helt, är aningens täppt i näsan till och från. Men jag bestämde mig i alla fall för att åka och träna idag. Det var bara styrketräning och nästan inget flås alls.

Det gick bra, det var tungt men det gick bra. Vi körde Clean & jerk, frontsquats och backsquats och lite annat lullull 🙂


Träningsplan då:

Måndag: CrossFit
Tisdag: CrossFit
Onsdag: Beror på ett jobbmöte. Men CrossFit eller en kort löprunda
Torsdag: CrossFit
Fredag: Vila
Lördag: Stockholm tunnel run 8 km
Söndag: Vila

Jag gör en plan men får känna lite hur kroppen känns, kanske blir det nån mer vilodag innan helgen. Känner mig rätt osugen på det där loppet men vet ju att det var galet roligt förra gången! Men den osugna känslan beror nog mer på att jag inte löptränat just nåt. Men kondisen är det inget större fel på och det är ju ”bara” 8 km 😉

Har du nån plan för veckan?


Det här citatet kommer från Kalle Zachari Wahlströms nya bok. Måste köpa den! 

2

3 thoughts on “En plan för vecka 12

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *